Dengar sni!!

Pages

*Kawan-kawan saya*

Sunday, October 30, 2011

hobin jang hobin!!!

yahooo...sekarang da tau kan sapa yang menang Piala Malaysia 2011..
sapa lagi kalau bukan pasukan bimbingan Azraai Khor...
hip hip horrayy!!!
pertama-tama kalinya saya nak mengucapkan tahniah kepada pasukan N9 kerana berjaya bawa balik Piala Malaysia..

serius bangga!! 

da la tadi tengok bola kat open space..
maksudnye saya gi tengok bola kat tapak pasar malam UniSZA...
ramai gila orang boleh tak? me pegi ngan my friend..girl okeyh..kami dua orang je..
lihatlah betapa berani nye saye gi sana...da la ramai sangat guys...oppss
buat tak tau sudeyhh..

hmm..sesampainye kat tempat kejadian, memang shock la sebab tak sangka ramai sangat orang..
huh..takpe lah..lagi satu yang best...saya sorang je yang sokong N9 tadi!!! hohoho..gila malu k sorak sorang2 mase N9 gol..hihihi
tapi buat tak tau gak sebab mase Tganu dapat gol, mereka sorak bukan main hebat lagi..cess

dan tak sia2 saya kena hujan lebat mase tengok bola td..serius sangat hepi sekarang nih...


sampai sakit tekak sebab jerit ganu kalah n gelak-gelak mase naik moto nak balik umah!! oppss...sori ye penyu warriors..jangan banned saya...sebenarnya saya memang sokong ganu pown tapi kalau lawan ngan N9, saya sokong N9 lahh...hehehe..

hmm k lah tiba-tiba je jam da tunjuk pukul 3 pagi...gila lambat aq tido hari nih..
 ni sume sbb layan lagu Ne-Yo: One in a million la tu...hailohh.
dan buat assignment and touch up proposal...sok da kena hantar beb...

ok la saye mau usha2 blog orang lain sat..entry kali nih pendek je...sebab sumenye tak dapat diluahkan...
cewahhh gila la kau...ok la bye2..
salam =)


No comments: