Dengar sni!!

Pages

*Kawan-kawan saya*

Saturday, December 31, 2011

My Kookie~♥^^

One man called Kim Jong Kook...


Perkenalan kami bermula daripada korea variety show Running Man.. =)

Dia bukan lah hensem+comel macam Song Joong Ki..
dan tidak lah seblur macam Lee Gwang Soo..
At first, memang la aku tertarik kat Joong Ki.. natural la sume pompuan nak tertarik kat guys yang ensem+comel2 kan...hahaa..

tp tak tau camne ley tersuka kat Kim Jong Kook nih..umur dia pown da lanjut...heheh...
lagi 1, da la badan berketul..ish.. geli aku tengok.. konon sporty la tu...suka main bola katanya..hahhaa


tp personaliti dia yang buat aku tertarik..hahah
dalam Running Man, dia adalah salah seorang yang sangat penting..kalau takde dia, maybe tak best kot..hahaha
scene yang paling aku suka, mase game hide and seek..group Commander Kook or Sparta Kook kne cari ahli group Yooruce Willis (Jae Suk)...hehee...sangat best sebab mereka sangat takut untuk terserempak ngan my kookie...^^
 hahaha...mase scene ni, aku memang gelak habis2 lah...suka sangat2..haahaha

Walaupun dia macam suka marah2...tapi in fact dia sangat prihatin kat dongseng dia..^^ comel kan ade abang macam tu..hehehe...muka tak kiut pown tapi klau dia buat muka kiut + hentak2 kaki,, waaaa..comelllnyeeee....

and satu lagi, dalam variety ni, Sparta Kook ade dua orang dongseng (Gary & Haha)..yang selalu kena marah..hahaha
tapi still Gary and Haha follow dia walaupun Kook garang and eager nak menang je..haha..maybe sebab Kook adalah antara yang terkuat sebab tu diorang jadi pengikut Sparta Kook kot??...hehee


hmm..nape pelik ke kalau aku suka Kim Jong Kook?? aku pown tak tau nape ley suka Jong Kook...hahaha..bagi orang lain, maybe dia seorang yang menakutkan, badan besar, suka marah2 and kuat...tp bagi aku personaliti dia da cukup kuat dalam Running Man ni..tak kan la dia nak hipokrit dalam variety kot..*mane la tahu kan*
kalau orang cakap dia tak sesuai buat muka kiut, memang pown!! bagi aku, kalau dia tak buat muka kiut pown da memang kiut dah...^^ *macam ayat orang da angau jep* hahaha
and aku tak tau nape kawan aku cakap dia tak gelak pown kalau tengok Running Man... erkk..mengapakah?? maybe kamu tak berperasaan?? hehee..sesedap mulut je cakap orang tak berperasaan..heheh...mianhae..^^

and dalam Running Man ni juga ada Monday Couple iaitu ♥Kang Gary and Miss Blank Ji Hyo♥...


haaaa...lagi 1 nk rekemen kan...dengar lah lagu Kim Jong Kook- One Man...
best wohh...bagi aku lahh...sebab aku suka Sparta Kook..

hahah...dengar tau...suara dye bila bercakap, tak best pown...suara Joong Ki lagi best..
tapi bila dengar My Sparta Kookie menyanyi,,, wahhh best la suara dia...heheheh..macam lovely man gituh...heehe

ok lah..sekarang ni nak mula study untuk exam...wahh..beberapa hari lagi..ade member da exam esok..
gud luck ye kawan2!! 
jgn stress2...kalau stress, bawak2 bertenang...hehehe


Saranghae oppa~♥^^


No comments: