Dengar sni!!

Pages

*Kawan-kawan saya*

Thursday, June 21, 2012

Hati..

Salam semua..
hari ni pagi-pagi saya hantar slide presentation dan buku log kat supervisor..
lepas tu jam dua petang appointment ngan supervisor..
dia bagi balik buku log, slide presentation dan draf thesis..
alhamdulillah sumenya puas hati..
walaupun ade kesalahan yang perlu dibetulkan.. 

24 dan 25hb ni final present FYP..
rase dup dap dup dap pown ade..hari tu la nak all out..
and kena hentam banyak-banyak..huhu

hmmm tak sabar nak balik melaka.. takde da nak fikir pasal study lagi..hihi
bila ingat kat melaka, rase gembira je..
mungkin da takkan jumpa orang-orang yang annoying lagi...^^
sebab orang yang annoying ni la saya rase macam malas je kat sini..
penat nak dengar dia cakap..penat nak tengok muka dia..
tak tau nape...kejam kan?? 

tak tau la nape hati ley hibernate kat dia..sebab saya tak kisah dia nak buat ape pown..
kalau suka or tak suka pown tetap saya tak cakap..hmm..jangan sampai saya cakap trus terang,
nanti terasa hati pulakk...kesian..

sekarang ni lantak la nak buat ape pown..janji ko tak ganggu idop aq sudahh..
aq hormat ko kalau ko hormat aq..
sekian terima kasih..

by the way, thanks sebab jadi kawan aq!! =)

No comments: