Dengar sni!!

Pages

*Kawan-kawan saya*

Saturday, February 2, 2013

We are TOPAZian!! i heart u...

Salam semua..watpe tuuu...tengah baca blog nih ae..hehehe...aku da lama dah tak jenguk blog nih..
sebab baru balik dari program Graduate Employability Management Scheme (GEMS) kat Mersing..

Banyak gila kenangan yang terindah kat sana.. kawan-kawan semuanya best-best.. serius, tak tipu..^^ walaupun perangai semua lain-lain, tapi kitorang memang happening gilaa..memori bersama mereka adalah memori yang sangat mahal yang tak boleh dapat kat mana-mana kalau takde diorang...alolo so sweeetttt...^^

Masa berlalu sangat pantas..walaupun hanya dua bulan kami bersama, aku dah anggap diorang macam family aku..sebab kitorang selalu jumpa tak kira masa..stay up sampai tengah malam buat SLA, company activity, gosip-gosip, makan-makan, jalan-jalan dan sebagainya..

Hmm..aku tak tau la nak cerita ape..mood rindu lagi kat diorang..biasa la tu kan..haha...so aku just letak few gambar and let the picture tell everything ok? 












So, we are the TOPAZian!!!! the best friends ever..

nanti bila-bila aku update lagi ye!! bye-bye..
stay cool n stay cute!

6 comments:

zey said...

yey! ada gambar kita!
miss u too la darlings! :D

nunama said...

ada gambar kita jugak! yeayh!! ;)

F_H said...

tunggu placement pulak ar pasni..

perindu_خلافة said...

dari diamond datang ziarah topaz..
open office lg kn ^_^

Cik Fie said...

FOllow Blog Ni Kalau Sudi :)

www.cikfie.com

Ika Nuratikah said...

@nunama & @ zey:: yeay!! ade gambar kita jugak!!!
@line putih line hitam:: haah..placement lak..
@perindu:: yup2 open office..mai la singgah
@cik fie::tq